شناسایی فرصت های شغلی منجر به ایجاد اشتغال پایدار

در نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان با روسای کاریابی استان بر شناسایی فرصت های شغلی منجر به ایجاد اشتغال پایدار تاکید شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، به منظور دستیابی به اهداف توسعه پایدار و تعامل بیشتر بین موسئسات کاریابی و  فنی و حرفه ای استان، جلسه ای با حضور محمدحسینی مدیرکل، و مدیران موسسات کاریابی استان برگزار شد.

در این نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان به ضرورت تداوم برگزاری جلسات مشترک و تعامل بیشتر با هدف آگاهی از نیازهای منطقه و ارائه آموزش های مورد نیاز به کارجویان تاکید نمود.

وی به ويژگي مهم فرد کارآفرين اشاره عنوان کرد: همه افراد با شناسايي موقعيت و وضعيت خود و جامعه مي توانند يک کارآفرين موفق باشند و به رشد و شکوفايي جامعه خود کمک کنند.

محمدحسینی حل مشکلات اشتغال را در گرو تعامل بيشتر، انجام پژوهش هاي کاربردي و افزايش مهارت هاي فني و حرفه اي کارجويان عنوان کرد و اظهار داشت: این مجموعه باید تشکیل زنجیره ای با محوریت مشاوره، نیاز سنجی و تقویت روحیه خود اشتغالی داده و گام های موثرتر در جهت بستر سازی اشتغال و عدم وابستگی مشاغل  به دولت بردارد.

سپس هریک از روسای موسسات کاريابي شهرستان به بيان مسایل و مشکلات پرداخته و با ارایه راه کارهاي عملي خواستار حل مشکلات کاريابي ها شدند و آمادگي کامل خود را مبني بر ارایه مشاوره در جهت راه اندازي کسب و کاراعلام نمودند
بنابراین گزارش در این نشست نسبت به 
معرفی کارجویان نخبه از طرف کاریابی ها به مراکز فنی و حرفه ای جهت شرکت در المپیاد های ملی مهارت،رهگیری اشتغال آموزش دیدگان،معرفی کارآموزان خبره از هر رشته به کاریابی ها،اعلام نیازهای مهارتی از طرف کاریابی ها و اعلام رشته های آموزشی مرکز به موسئسات کاریابی سخنانی ایرادشد.


 

 

 

 

 

شناسایی فرصت های شغلی منجر به ایجاد اشتغال پایدار
شناسایی فرصت های شغلی منجر به ایجاد اشتغال پایدار

  • تاریخ درج : ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ آذر ساعت ۱۰:۴۴
  • تعداد بازدید: 1176